2018. jún 17.

Szervezzünk tanfolyamot, helyben!

írta: Czidlina Ildikó
Szervezzünk tanfolyamot, helyben!

paszta_keveres.jpg

Első gyakorlati lépés: megtanultuk bekeverni a hennapasztát.

 

Az első bejegyzésben már meséltem: két hennafestő tanfolyamot találtunk a neten, de mindkettő Budapesten volt.

Komárom-Budapest nem megoldhatatlan, de mi ketten akartunk menni a lányommal, és két embernek már egy csomó költség a vonat,  plusz a sok BKV jegy, meg persze sok óra plusz idő.

Mi lenne, ha sikerülne elérni, hogy itt helyben legyen oktatás?

Aki ismer, tudja, hogy imádom az ilyen kihívásokat, most sem hezitáltam sokáig, írtam a Tytoo-nak, és bátran felvetettem a kérdést a kihelyezett képzésről. És lássatok csodát, azonnal jött a válasz, hogy a dolog nem lehetetlen, beszéljem meg az oktatóval a részleteket.

Telefon, egyeztetés. Szabó Henriett oktató  nyitott volt, azt mondta, ha találok hozzá megfelelő helyet, és összeszervezek egy csoportnyi tanulót, részéről rendben. Kaptam egy dátumot: 2018.06.16. szombat, erre kellett összeraknom a dolgot. (Május végén jártunk ekkor...)

Uccu neki, mindent a cél érdekében! És láss csodát: június 16-án 10 órakor már a tanfolyamon ültünk, a Mag-Ház hangulatos nagytermében. 

Mivel ehhez is hiba nélkül összeállt minden, biztos voltam benne, hogy a kért útmutatás egyértelmű, jól értelmeztem a kapott jeleket, és azért kaptam meg minden támogatást a tanfolyam szervezéshez is.

Ha ez az Utunk, hát legyen: vegye kezdetét egy új kihívás. Tanuljunk meg egy új "szakmát" , feszegessük a határainkat egy számunkra eddig ismeretlen területen.

 

 

Szólj hozzá

hennafestés hennafestő tanfolyam