2018. dec 19.

Rólunk

írta: Czidlina Ildikó
Rólunk

Anya és lánya. Gyakori párosítás vállalkozásoknál.

Csakhogy az én lányom 15 éves. Mégis teljesen ő a másik felem. Tanít, vezet, kiegészít, társam az Úton. A testfestésben is.

Együtt végeztünk hennafestő tanfolyamot, aztán az első hónapokban együtt festettünk, egymásra, önmagunkra, barátokra, papírra, vászonra, szőlőlevélre :D

Később én elvégeztem az alkalmi testfestést is, ahol Laura volt a modell (ld. fotó, készült 2019-ben)

dscn9464.JPG

Azóta belekóstoltunk a jagua festésbe is, ami szintén mindkettőnknek nagy szerelem lett. 

Szóval abszolút közös úton járunk, nem csak családként, de testfestőként is. Együtt ötletelünk a marketing anyagokon, a cikkek és hirdetések szövegén, Laura is velem tart a rendezvényekre, ahol aktívan fest és szívesen le is ülnek hozzá a vendégek, a kicsik imádják, amikor csillámtetkózik, én pedig büszkén húzom ki magam mellette. 

Ja, és nem mellesleg ő találta ki saját magának a HennAsszisztens titulust. <3 Ő az én segédem, a jobb kezem, és néha bizony a Tanítóm is.

Szerencsés vagyok, hogy rám talált a hennafestés léleksimogató világa, és szerencsés vagyok, hogy ilyen klassz társam van ehhez a különleges tevékenységhez. 

Bízom benne, hogy ha leülsz hozzánk festetni, neked is tudunk adni abból a sok örömből, harmóniából, amit mi kapunk a hennázástól, és egymástól.

Várunk szeretettel Vácon és környékén, illetve rendezvényeken máshol is.

Kövess minket a Facebookon, az Instagramon és itt a blogon is.

Bejelentkezés és további információ: Czidlina Ildikó 30/833-9865 vagy varazslatoshenna@gmail.com

hennas_nevjegy_fekete-feher_1.png

Szólj hozzá

testfestés rolunk hennafestés bemutatkozunk jagua festés