2018. nov 22.

Tetováltatnál, de bizonytalan vagy?

írta: Czidlina Ildikó
Tetováltatnál, de bizonytalan vagy?

Próbáld ki először jaguaval vagy hennával

tetovaltatnal.jpg

Az én első tetoválásomhoz 2 évre volt szükségem... Alaposan megfontoltam minden lépést: mit, hova, kinél? Elvégre örökre szól. Nem kell kacagni!!! Bizonytalankodásom történetét elolvashatod itt.

Jó, jó, tudom én, hogy nem ez az általános, és hogy a többségnek sokkal gyorsabban megy (főleg, ha már sokadik tetkó készül), de azért látom a környezetemben, hogy mások is hezitálnak időnként. 

Jó helyen lesz az a minta? Hogy mutat majd rajtam? Biztos szívesen viselem egy életen át? 

Én megértem ezt a dilemmát, elvégre amit felvarrnak ránk, az ott is marad. Nem mindegy hát, hogy jó érzéssel fogjuk-e viselni!

A bizonytalankodóknak szoktam ajánlani, hogy próbálják ki a választott mintát először testfestéssel, ami 2-3 hét alatt lekopik. 

Eddig csak a hennafestést tudtuk felkínálni alternatív megoldásként, ami nem igazán nyerte el a tetkó rajongók tetszését, hiszen a barna minta azért más hatású, mint egy fekete tetoválás.

Most viszont itt a jagua festés!!!!  Ez már tökéletes próbája lehet egy-egy mintának, mert a színe kékes-fekete, messziről talán meg sem mondható, hogy nem igazi tetoválás.

samoan-tattoo-maori-tattoos.jpg

Mi a jagua? Egy növényi festék, amit a hennához hasonlóan tölcsérrel viszünk fel a bőrre. Bőrbarát, vízálló, és a tartóssága kb. 2 hét.

A lenti két kis fülcimpa festés pont azért készült, mert valaki tetováltatni készült egy régi füllyukasztás helyére, de nem volt biztos benne, hogy jó-e a választott motívum, és hogy fog kinézni a fülén. (És milyen jó, hogy először az átmeneti festés mellett voksolt, mert a látottak alapján elvetette a tetoválás ötletét ;) )

fulre_mancs_1.jpg

fulre_virag_1.jpg

Akkor is jó választás a JAGUA, ha tudod, hogy sosem fogsz tetováltatni, de tetszenek a tetovált minták, és néha szívesen viselnél magadon valami különlegességet. Nyisd meg a lenti képgalériát, mutatok pár mintát... 

A jagua festés még nem elterjedt Magyarországon, talán te sem hallottál még róla ezelőtt. A közelmúltig nem is lehetett kapni jagua port itthon, így a hennafestők is csak a hírét ismerték ennek a festésnek.

Szerencsére azonban változnak az idők, ma már könnyen hozzáférhetünk ehhez is. Én a HennaJagua oldalról rendelem, és tökéletesen biztos vagyok a minőségében, mert két, általam nagyon tisztelt hennafestő mestertől kapom az alapanyagot.

Nekem nagy szerelmem a henna! Imádom a természetességét, az illatát, imádom festeni, és talán még jobban imádom viselni a mintákat. Azt hittem, ennél nagyobb szerelem már nem jöhet...

De amióta megismertem a jaguat, egyre inkább érzem, hogy ez is hasonló helyre kerül lassanként a lelkemben. Ez is illatos paszta, teljesen biztonságos, bőrbarát, ugyanolyan szépen lehet vele dolgozni, mint a hennával, és kb. 2 hétig fent marad.

És nagy boldogság nekem, hogy most már azoknak is tudok biztonságos testdíszt varázsolni, akiknek nem jön be a henna barnasága.

Fekete vagy barna? Jagua vagy henna? Csak ennyit kell eldöntened! ;) A többit én megoldom... 

(Elérhetőség, információ: 30/833-9865 vagy varazslatoshenna@gmail.com , esetleg a Varázslatos henna oldalon )

jagua_vs_henna.jpeg

Szólj hozzá

tetoválás hennafestés varázslatos henna jagua jagua festés tetoválás helyett