2022. máj 31.

Elmélkedések... mindenről is :D

írta: Czidlina Ildikó
Elmélkedések... mindenről is :D

a_toll_vegig_a_kezedben_legyen.jpg

 

Szeretem ezt a gondolatot.

Na ne ijedj meg, nem a saját történetemet fogom mesélni elmélkedések címszóval :D Bár az igaz, hogy minden gondolat, ötletelés, agymenés, ami "kihallatszik belőlem", az valahol az én sztorim...

De hogy is kerül egy "Elmélkedések" menü a hennás blogra? 

Hát úgy, hogy bármilyen hihetetlen is, nem csak és nem mindig a henna körül forognak a gondolataim. Hozzád hasonlóan én is szeretek elmélkedni a világ dolgain, vannak dilemmáim, ha útkereszteződéshez érek, szívesen beszélgetek önismereti vagy spirituális témákról, keresem a tanulás lehetőségeit, hogy mindig fejlődhessek... Szóval gondolkodok, érzek, beszélgetek, írok - bármiről IS :D

És nem, nem azért, hogy magamat fényezzem, vagy megmondjam a tutit. Sőt, aki ismer, tudja, hogy egyre kevésbé vagyok megmondó ember. Ahogy haladok az utamon, egyre jobban látom, mennyi mindent kell még tanulnom, ezért inkább csak puhatolózom, és az írásaimat gondolatébresztőnek szánom, remélve, hogy az elinduló párbeszéd jó dolgokat szülhet.

Na ezeknek az agymenéseknek lesz a helye ez a kis gyűjtemény, és nagyon örülnék, ha velem tartanál!  Kíváncsi vagyok a véleményedre, az érzéseidre, ha megérint egyik, másik téma.

SŐT! Az írásaidat is szívesen megosztom itt, ha szívesen szólnál hozzánk, vagy éppen egy új közönséghez. Csak annyit kérek, hogy legyél őszinte, legyél önmagad, bizonyos keretek belül lehetsz akár provokatív is, de ne a bulváros vonalat kövessük! (vagyis ne drámai hírekkel, tragédiákon csámcsogással akarjunk olvasottságot növelni ;) Ezt hagyjuk meg lécci más platformoknak)

Indulhatunk? 

Elmélkedésre fel!

 

(Elmélkedés 1. már olvasható is itt...)

Szólj hozzá

párbeszéd gondolatébresztő elmélkedések henna agymenések közösség építés ez is én vagyok gondolatcsere lelki adrenalin