2018. nov 17.

Fesd magad!

írta: Czidlina Ildikó
Fesd magad!

... a munkaruhádat is

polo_eleje.jpg

Magára valamit adó alkotónak van logós, hivatalos munkaruhája. Ugye?

Én is így gondolom. Szerintem jót tesz az ember image - ének, ha egy rendezvényen "céges" pólóban feszít. Az olyan komoly.

A második rendezvény után éreztem azt, hogy milyen klassz lenne, ha a következőn már valamilyen egyenruhában lennénk. És mint mindig, amikor segítségre van szükségem, most is elém került a megoldás, hála a virtuális világnak és a közösségi portálnak.

Egy testfestő lány rakta fel, hogy ő milyen munka pólót alkotott magának. Szép volt. Egyedi volt. És még az is látszott rajta, hogy valóban tud festeni ;)

Szerinted mennyi időbe telt, míg beszereztem a szükséges kellékeket hozzá???? :D :D :D  Nyertél: nem sokba. Pár nap múlva megvoltak az egyforma pólók, és a textilfestékek. 

Rajzolás, tervezés, ötletelés, próbafestés egy rossz trikón.... És már nyomtuk is élesben. Egyformák, és mégsem a pólóink, hiszen mindenki más motívumokat használt. Én az enyémnek a hátát is telepingáltam:

polo_hatulja.jpg

Az eredmény ugyanaz a jóleső érzés, mint a molinóknál: festettem valami hasznosat, közben gyakoroltam, a végeredményt pedig büszkén hordom.

U.i: talán furcsának tűnik a póló alján látható felirat... Tudod mit jelent? Ha nem, itt olvashatsz róla

Szólj hozzá

munkaruha hennafestés varázslatos henna hennashanti alkalmi testfestés céges póló