2018. nov 18.

UV party

írta: Czidlina Ildikó
UV party

avagy mit keres a henna egy DJ buliban?

Imádom az életemben a szinkronicitásokat ;) (Tudod, amikor olyan hátborzongatóan egyszerre, egymásra rímelve történnek dolgok...)

Hiszek benne, hogy amikor ilyen történik, arra érdemes odafigyelni. Így volt ez ősszel is.

Életemben először láttam olyat, hogy a fiatalok totálisan összemaszatolják magukat UV festékkel, aztán egész éjjel világítanak egy buliban. Hála a kamasz gyerekemnek, ezt is megtapasztaltam:

uv_buli.jpg

Először csak mosolyogtam rajta (fiatalság - bolondság... :D ) , de aztán mikor pár napra rá megláttam az egyik példaképem instáján, hogy kísérletképpen UV festékkel festett hennamintát, na akkor már elgondolkoztam az ötleten.

uv_nisanta.jpg

A képet The Henna Grove engedélyével közlöm, köszönöm neki!

Ugye milyen szép és különleges? Rögtön el is játszottam a gondolattal, hogy milyen buli lenne fiataloknak uv mintákat készíteni! Mégse csak festékkel összemaszatolva menjenek egy partyra, hanem legyen rajtuk szép, világítós festés ;)

Naná, hogy a gondolatot megint tett követte, és megrendeltem egy garnitúra UV testfestéket :D Legalább a kipróbálásig el kell jutnom, aztán meglátjuk, mi lesz belőle. 

Hát ez lett:

uv_festes.jpg

A festékeket áttöltöttem hennatölcsérbe, és elsőre ez a minta sikeredett belőle. Bevallom, kicsit más vele dolgozni, mint a hennapasztával, mert sokkal lágyabb anyag, sőt a sárga kifejezetten híg, elfolyós, de azért megalkottam.

És aztán kicsit később még egyet, amihez már UV lámpát is szereztünk, hogy lássuk a hatást:

uv_szabadkezi.jpg

Neked bejön? Mit szólnál egy bulis testfestéshez?

Szólj hozzá

hennafestés varázslatos henna henna komárom alkalmi testfestés uv festés uv testfesték