2018. nov 19.

Gyerünk mélyvízbe!

írta: Czidlina Ildikó
Gyerünk mélyvízbe!

avagy ideje megmérettetni magunkat komolyabban is ;)

WOBAA2018, hennafestő verseny

Nem működünk átlagosan, az már biztos!

Néhány havi hennázgatás után az ember általában lapul, figyel, gyakorol, igyekszik tanulni másoktól, és csendben van. Általában.

De mi? Mi nem!!!

Megláttam egy pályázati felhívást egy nemzetközi testfestő versenyre, és azonnal tudtam, hogy be kell neveznünk. Miért? Mert úgy éreztem, tökéletes alkalom az első nagy megmérettetésre.

Nem, nem gondolom, hogy felvehetjük a kesztyűt olyanokkal szemben, akik már évek óta festenek, de ez nem számít! Nincs benne semmi kockázat, hát meg kell próbálni ;)

Igaz, az idei téma (boszorkányok, szörnyek, antihősök) egyáltalán nem a szívem csücske, de ha ezzel kell dolgozni, hát ezzel dolgozunk.

Bő két hetünk volt kitalálni, és megalkotni a műveinket. Bevallom, először nekem ötletem sem volt... Aztán megkértem két kedves fiatal ismerőst, hogy ha van kedvük, segítsenek ötletelni, tippeket adni. A tőlük kapott vázlatok, és az internetről összecsipegetett ötlet morzsák halmazából végül összeálltak a képek.

Volt némi versenyfutás az idővel, mert először megrajzoltuk papíron, aztán a jól sikerülteket megfestettük hennával papíron, végül a befutókat megfestettük testre is. 

Készült henna "festmény" teljes hátra, két combra és karra.  Jó kis kihívás volt!

Nagyon büszke vagyok az én Laura lányomra, aki a maga 12 évével bátran beszállt a nagyok közé, és festett egy teljesen önálló pályamunkát! <3

És ez még nem minden: meg kellett próbálnunk az alkotásokat profi módon lefényképezni, mert az is kitétel volt, hogy csak jól látható, értékelhető fotókat fogadnak el jelentkezésként. Készült is több tucat kép mind a 4 műről :D ,  volt amit napokon át többször újra fotóztunk, utána meg nem győztük kiválogatni. Na ez sem egyszerű!!!!

Ha próbáltál már több tíz fotóból egyet kiválasztani (csak egyet lehetett beküldeni minden festésről... :( ) , akkor tudod, hogy miről beszélek. 

Megszültük a 4x1 db beadandó képet, jöhet a feltöltés. Azt hittük, ez már egy csettintésre sikerül, de itt is technikai akadályba ütköztünk először. A megadott módon elnevezett, megfelelő méretű és formátumú képeinket elutasította az űrlap, ismeretlen hiba jelzéssel. Na most mi lesz?

Mivel ez vasárnap délben történt, és a beadási határidő vasárnap éjfél volt, biztos voltam benne, hogy nem fogok elérni senkit, aki segít elhárítani a technika ördögét. Végül reagáltak a szervezők az üzenetemre (köszönet érte nekik így utólag is! ), de büszke vagyok magamra, mert önállóan sikerült rájönnöm a hibára, és sikeresen feltölteni a képeket. (Jó érzés, hogy nem volt hiába való az elmúlt másfél évnyi számítástechnikai tanulás... :D )

Száz szónak is egy a vége: ott vagyunk életünk első komoly versenyén, és a kezdők alázatával, és persze erősen bizakodva várjuk a végeredményt.

Szorítsatok nekünk!

Az idei 22 pályamunkát itt tudjátok megnézni. (Le kell görgetni az oldal aljára!)

 

Szólj hozzá

hennafestés varázslatos henna hennashanti henna komárom WOBAA2018 hennafestő verseny Csillámvilág