2018. nov 28.

Hogy kerül egy alaprajz a combra?

írta: Czidlina Ildikó
Hogy kerül egy alaprajz a combra?

Egy fanatikus hennás zseniális ötlete

lakas_alaprajz.jpg

Fanatikusnak lenni jó!

Úgy mindenképpen, hogy minden gondolatod a munkád, a hobbid körül forog, és hihetetlenül egyedi, és különleges ötleteket kreálsz belőle.

Aki követi a munkásságomat, tudja, hogy amióta összeszerelmesedtem a hennával, engem is elkapott a gépszíj, és mindenben megfesthető és megfestendő felületet látok :D

Festettem már szőlőlevelet, hűtőmágnest, gyertyát, sőt nálunk az is teljesen normálisnak számít, ha egy szülinapi ajándék csomagolása is hennafestéssel van dekorálva :D

szulinapi_csomagolas.jpg

De amit pár napja láttam, az mindent visz! Rájöttem, hogy én nem is vagyok olyan vészesen megszállott, mint gondoltam...

Egy hennás ismerős oldalán láttam a cikk tetején látható képet, és be kellett látnom, van még hova fejlődnöm. Hennafestés terén is, de kreativitásban mindenképpen!

Mennyire zseniális ötlet, hogy valaki felfesti önmagára az eladó lakása alaprajzát?????? Na ez aztán az igazán egyedi ingatlan hirdetés!!! 

Nekem nagyon bejön! Ilyen szuperül kihasználni a kezünkben lévő eszközt, tudást, ez az igazi zsenialitás!!!! Sokat tanultam ebből a viccesnek szánt posztból ;) 

És nem mellesleg megint igazolást kaptam arról, hogy a hennások közössége nem mindennapi emberekből áll. Jó helyen vagyok, köszönöm!

U.i: a fotót, és a sztorit a tulajdonos, Kovács Ágota engedélyével közlöm, és cserébe az élményért, amit az ötlete nyújtott nekem, szívesen közzéteszem itt az eladó lakás hirdetését is. Hátha pont ezt keresed....

 

Szólj hozzá

fanatikus hennafestés eladó lakás varázslatos henna