2018. dec 19.

Amikor a lányom rajtam gyakorol...

írta: Czidlina Ildikó
Amikor a lányom rajtam gyakorol...

laura_fenyofa.jpg

Van nekem egy 12 éves lányom. Ez még önmagában nem hír. 

Talán még az sem igazán blogbejegyzésre méltó, hogy mennyire ő a másik felem, hogy mennyire kiegészít engem, és milyen sok mindenre megtanít. Tudom, sokan érzünk hasonlóképpen a gyerekeinkkel kapcsolatban.

Viszont mostanában egyre mélyebb húrokat pendít meg bennem, és ez nagyon érdekes élmény egy szülőnek.

Mi együtt végeztünk hennafestő tanfolyamot, és azóta a korábbiaknál is szorosabb szimbiózisban élünk, mert úgy tűnik közös utat találtunk magunknak.  Igaz, Laura a suli miatt sokkal kevesebbet fest, mint én, és mint amennyit szeretne, mert első a tanulás. No meg azért, mert rajta suli időben nem lehet testfestés, rajtam meg sokszor nincs szabad hely, ahol gyakorolhatna :D

Az elmúlt hetekben viszont háromszor is festett rám, neki adtam a vállaimat és a vádlimat, hogy kicsit gyakorolhasson. Nagyon szerette volna kipróbálni a jagua festést, ami most új szerelemként van jelen az életünkben, így két minta jaguaval készült. 

laura_leghajo.jpg

Teljesen szabad kezet kapott, hogy mit alkot, nem is néztem a munkáját festés közben. Ez a Be happy feliratú léghajó különösen kedves a szívemnek, az üzenete, a szimbolikája miatt, és mert az egyik kedvenc mottóm Somló Tamás: Léghajó című dalának szövege:

"Felfelé csak úgy visz út,

ha kidobni nem félsz mindazt a súlyt,

mi összegyűlt az évek során..."

Ügyesen megbirkózott a függőleges felület okozta nehézségekkel, és a hennától eltérő állagú jagua pasztával, ami kicsit más festési technikát igényel.

Aztán készült rám egy hatalmas henna karácsonyfa is, ami meg a méretei miatt volt kihívás, főleg úgy, hogy rég nem volt már a kezében henna tölcsér:

laura_fenyo_labon.jpg

De ami ennél sokkal meglepőbb, és szívet melengetőbb számomra, hogy Laura festés közben hihetetlen nyugodt, pozitív energiákat sugároz!!! Igazi feltöltődés érezni, ahogy dolgozik! Valódi harmóniát áraszt, ezért maximálisan léleksimogató, amikor ő fest.  

Nincs benne semmi feszültség vagy bizonytalanság, nincs megfelelési kényszer (pedig ő is nagyon maximalista tud lenni...), egyszerűen csak fest. Teljes magabiztossággal, kétségek nélkül. ZSENIÁLIS!

Ebben abszolút ő a példaképem! Ide szeretnék eljutni én is festés közben. Levetkőzni a gátlásokat, a maximalizmust, az "elég jó vagyok-e?" érzését, és egyszerűen csak alkotni. Boldogan, könnyedén, görcsök nélkül. Hogy igazán léleksimogató legyen a hennázás minden pillanata, mindenkinek <3

Szólj hozzá

gyakorlás harmónia hennafestés léleksimogató varázslatos henna jagua festés