2020. feb 06.

Mintha körhintában ülnénk

írta: Czidlina Ildikó
Mintha körhintában ülnénk

minden kavarog...

Úgy érzem magam, mintha hullámvasúton ülnék.  Vagy legalábbis körhintán... Ti nem?

Minden kavarog. Érzések, érzelmek, energiák, indulatok, gondolatok, tervek, vágyak... mintha minden vágtázna. Idő sincs felfogni, ami éppen történik. Én legalábbis ezt érzem, amióta ez a különleges 2020 belecsapott a lecsóba.

Csak kapkodom a fejem. 

Pedig jönnek a segítségek is: információk, személyek, könyvek, kártya formájában, kinek hogy. Van mibe kapaszkodni. Mégse könnyű haladni, mert közben rendre jönnek a fékek is, amik lelassítják a hintát.

Nem, nem fogok spirituális értekezést tartani :D , ez a blog nem az a blog.

Meg különben is, lehet, hogy csak az a bajom, hogy hosszú a tél, hiányzik már nagyon a rendezvények pörgése, az örömfestések semmihez sem fogható pozitív hatása ;)

Hogy jutott most mindez eszembe? 

Úgy, hogy tegnap is este is ezeken törpöltem rajzolgatás közben, és érdekes felismerésre jutottam. Ezért tehát most

BRÉKÓ, BRÉKÓ! Szolgálati közlemény következik:

Mai naptól egy fedél alá került ide a hennás és a rasztás blog. 

Tudod miért? Mert rájöttem, hogy ezek összetartoznak. Bennem legalábbis. Egészen biztos, hogy a hennázás különlegessége ébresztette fel bennem azt a bátorságot, hogy külsőleg is legyek önmagam, vállaljam fel azt, amilyen lenni szeretnék. 

Két éve még abban sem voltam egészen biztos, hogy a hennafestés ennyire az én utam lesz, hogy megtalálom benne azt, aki mindig is szerettem volna lenni. És tessék: most meg már kétségek nélkül megy ez a hajó, közben folyamatosan erősödik a magabiztosságom, és egyre inkább érzem, látom, hol is szeretnék kikötni. 

Nem tudom, az életemnek melyik iskoláját járom most pontosan, de élvezem minden percét, szépen csinálom a leckéket, és imádom ezt a fajta tanulást.

Azt hiszem, a legnehezebb tantárgyam (mint ahogy sokunknak) az önbizalom növelés, az értékeim, képességeim reálisan látása, és a kishitűségem elhessegetése. De ezzel is egész jól haladok, most már biztos vagyok benne.

Hiszen ha nem így lenne, biztos nem született volna meg a rasztám ;) Az, hogy ezt be mertem vállalni, számomra egyértelmű bizonyítéka annak, hogy jó irányba tartok. 

Így tartoznak tehát szorosan össze az életemben a hennafestés és a rasztulás. Személyiségfejlődésem fontos lépcsői. Megérdemlik hát, hogy együtt lakjanak itt, ezen a blogon. Egyetértesz? 

(Ne ijedj meg! Ha esetleg nem tetszik a rasztaságom, és a hozzá kapcsolódó gondolataim, nem feltétlenül kell olvasnod őket, mert külön menüt kaptak " Rasztaságom és ami mögötte van " néven. Szóval ha ezeket nem akarod látni, akkor válassz a többi, hennás menüből, és kövesd csak a hennás témákat, ahogy eddig is.)

Mivel azonban a rasztaság sem csupán külsőség számomra, sok-sok érdekes gondolat, tapasztalás kapcsolódik hozzá, amiket szívesen megosztok, mert remélem, hogy egyik-másik gondolatébresztő lehet neked is. 

Sőt! Boldoggá tennél, ha megosztanád velem a felmerülő kérdéseidet, gondolataidat. Kíváncsi vagyok a véleményedre, és a te tapasztalataidra, hiszen mindannyian más utat járunk! ;)

 

 

 

 

Szólj hozzá

elfogadás henna hennafestés érzelmi hullámvasút összeolvadás minden változik hennashanti hennafestő raszta vagyok minden kavarog rasztashanti mondd el a véleményed kritizálás helyett