2022. máj 31.

Közeleg a szülinapom

írta: Czidlina Ildikó
Közeleg a szülinapom

4 éve töretlen intenzitással izzik a henna iránti szerelmem <3

nevjegy_fekete-feher_modositott.png

Közeledik a 4. szülinapom � , ezért megleptem magam hennás életem első névjegykártyájával ❤
2018.06.16. Az első hennatanfolyamom.
Még ma is élénken érzem az akkori őrületes lelkesedésem minden szikráját � Eszméletlen, hogy milyen gigászi energiák mozgattak, hogy elinduljak ezen az úton �

Nagyon messziről kezdtem, mert ha őszinte akarok lenni, még rajzolni sem nagyon tudtam, szerettem előtte, mégis kétség nélkül éreztem, hogy ez az én utam. Ne kérdezd, hogy miért!
35403832_2141995395830946_6449223364396449792_n.jpg
A jobb alsó sarokban látható az első tanfolyamom "vizsgamunkája" :D
(Na ennyit konyítottam akkor a rajzoláshoz...Ezt az "aprócska" hiányosságomat 
kellett leküzdenem ahhoz, hogy igazi hennafestővé válhassak ;) )
Őrült mélyről, messziről jövő hívás, és az Égi segítőim rendíthetetlen támogatása vitt előre. Nekem "csak" követnem kellett ezt a hívást, és szorgosan tanulni, dolgozni.
És most itt vagyok, 4 évvel később, és eszméletlen boldogság, hogy még mindig ugyanaz a fanatikus lelkesedés hajt előre a hennás úton ❤
Rengeteg még a dolgom, a tanulnivalóm, de teljes bizonyossággal érzem, hogy a helyemen vagyok, hogy ez az én Szolgálatom ����
Hiszem, és remélem, hogy egyre többet tudok átadni nektek abból a belső békéből, abból az erőt adó varázslatból, amit én a hennázástól kapok. 
Boldog SZÜLETÉSNAPOT, HennaShanti! �
Szólj hozzá

születésnap henna névjegykártya 50 felett hennafestés sosem késő varázslatos henna hennafestő tanfolyam hennashanti hennafestő