2020. júl 02.

Amikor az utánzat jobb, mint az eredeti...

írta: Czidlina Ildikó
Amikor az utánzat jobb, mint az eredeti...

Na jó, tudom: a cím kicsit bulváros :D 

De kb. ezt érzem most. Egyik szemem nevet a másik meg sír... Mert "túl jól" sikerült a festésem ;) Elmesélem.

Az úgy volt, hogy a fiam sikeres érettségijét megünneplendő kitaláltuk, hogy legyen valamilyen mozgalmas élmény ajándék, kalandvágyó fiataloknak való, és a budapesti Aquaworld lett a kiválasztott célpont.

Persze egy hennafestőnek mi jut eszébe, amikor levetkőzős, strandolós helyre viszi a bandát? Hogy mindenkin legyen 1-2 klassz, látványos henna és / vagy jagua festés. Annál jobb reklám nem kell, mint hogy magunkon hordjuk a "szórólapunkat", igaz?

Így is lett, az indulás előtti nap henna mennyország volt, egész nap festegettem, illetve festettünk egymásra.

A legnagyobb felület, a fiam háta egy szépséges stilizált sast kapott, méghozzá henguával festve, hogy klassz sötét nyomat legyen az eredmény.

Elpepecseltem vele egy jó darabig, de megérte, mert még én is azt mondtam a végén a saját munkámra, hogy EZ IGEN!!!! 

friss_hengua.jpg

Íme a frissen festett sas. 

Reggelre szépen elkezdett besötétedni, és mire Soma becsobbant a medencébe, már tökéletes tetoválás hatása volt:

aquaworld_143.jpg

1 napos hengua nyomat

Na, gondoltam, ennél nagyobb reklám nem kell: látványos, izgalmas, szuperül mutat egy izmos háton, tuti megkérdezik majd néhányan, hogy hol csináltatta. De nem kérdezték meg.... :( Sőt, ha egészen őszinte akarok lenni, nem is nagyon nézték meg...

Egy ideig nem értettem a dolgot, de aztán idővel rájöttem az okára. Ez a festés tökéletesen tetoválás hatású lett, és mivel minden második srác, pasi vastagon tele volt tetoválásokkal, ez a kis sas egyáltalán nem tűnt ki a tömegből. Így hát nem lett belőle sikeres reklámtábla, sajnos...

De azért nem vagyok ám nagyon szomorú, mert büszke vagyok a munkámra, és jó volt látni a tömegben ezt a nem mindennapi hátat <3 

Ráadásként nyertem vele egy nagyon értékes és érdekes tapasztalatot. Korábban csak tiszta jaguával festettem Somára, ami az ő bőrén sosem lett igazán sötét tónusú, és mindig gyorsan le is kopott róla. A mostani hengua keverék (henna + jagua paszta) viszont minden eddiginél sötétebb mintát eredményezett rajta. Plusz szuper jól bírta a 2 napos nonstop áztatást is! És a nonstop valóban szünet nélkülit jelent: kezdéstől zárásig csak az ebéd ideje alatt volt szárazon, a többi időt jakuzziban, medencében, sodrófolyosón, csúszdákon és szanuában töltötte.

Ennyi ázástól a lányok hennái bizony megfakultak rendesen, a kis hengua sas viszont még a 3. napon, összesen kb. 16 órás intenzív pancsolás után is így néz ki:

aquaworld_141.jpg

Igaz, új megrendelést nem hozott ez a festés, de szereztem egy szuper jó tapasztalatot, aminek birtokában most már teljes magabiztossággal mondhatom, hogy a hengua keverék ütős, jó cucc ;) 

Ha tetováláshoz hasonló festést szeretnél, jó szívvel ajánlom, hogy próbáld ki. Bár a végleges színe ennél is egyéni: testfelülettől és a bőrödtől függ, hogy végül milyen árnyalatú lesz, de az elmúlt hetekben minden hengua festésem erőteljesebb végeredményt produkált, mint a tiszta jagua.

Nem akarod összeszurkáltatni magad? Tartasz a vegyi festékektől? Nem szeretnél egy végleges mintát magadra varratni, de tetszik a tetoválások vilálga? A hengua festés biztonságos, bőrbarát megoldást kínál neked is.

Részletekért keress bátran!

 

Szólj hozzá

henna hennafestés bőrbarát testfesték jagua jagua festés tetoválás helyett csak természetes anyagokkal hengua a jagua nem fekete henna ez nem fekete henna