2019. okt 13.

Rasztahajam születése

írta: Czidlina Ildikó
Rasztahajam születése

képriport

2019.10.12. - ELKÉSZÜLT!!!!!

Nincs több hezitálás, bizonytalanság: készen van az új hajkoronám !

Rasztázásom számokban:

  • bő 8 óra horgolás
  • 8 sor
  • 44 raszta tincs
  • leghosszabb tincs 25 cm

Ijesztően hangzik a 8 óra? Nekem nem tűnt annak. Szerettem az egész folyamatot ;) 

Rasztás ismerősöm mondta, hogy neki sokszor fájt, amíg készült a frizkója. Én nem éreztem fájdalmat egyáltalán. Anita ügyesen, kíméletesen bánt a tincseimmel, sokkal inkább volt kellemes, mint kellemetlen az egész.

Bemutatom a rasztáim születését, képekben. Katt a képre, hogy kinyíljon az egész album:

Hát igen: a frissen készült raszták még inkább tüskéhez hasonlítanak, mint frizurához.

Különösebben nem izgat. Tudtam, hogy így lesz,és bízom benne, hogy pár nap után elkezd majd szépen rendeződni minden szál.

Igaz, hogy addig kendővel vagy hajpánttal kell megreguláznom, mert mégsem mehetek dolgozni égnek meredő antennákkal :D :D :D

Azt is tudom, hogy a rövid raszta másképp viselkedik, és másképp is néz ki, mint a szép hosszú, de nem akarok súlyos pénzeket költeni póthajra. Ráadásul annak már komoly súlya is van (lenne), nem akarom elnehezíteni a fejem... Amúgy is gyorsan nő a hajam, kivárom, amíg természetes módon hosszabb lesz.

Szólj hozzá

így készült alakul a rasztám raszta lettem rasztaságom története rasztakészítés raszta vagyok rasztahorgolás