2023. jan 27.

Foglalkozása: sóterapeuta

írta: Czidlina Ildikó
Foglalkozása: sóterapeuta

Egyszer volt, hol nem volt... 2004-2012.

sobarlangban.jpg

Atyaég! Mit találtam?!?!?

A dátum: 2010. 

Helyszín: Budapest XIII. 

A képen pedig én volnék, boldog Sóboszi koromban, az én kis sóbarlangomban.

Ez a sztori még 2003-ban kezdődött, amikor elsőszülött gyermekem, bölcsibe kerülvén hamar aftás lett. És mivel már akkor is jobban szerettem a természetes gyógymódokat, elkezdtem kutatni mellékhatások nélküli, gyerekbarát, de mégis hatékony terápia után. 

Szerencsére rátaláltam a sóterápiára, ami nagyon gyors gyógyulást hozott. Annyira látványos (ráadásul pénztárcabarát is) volt az eredmény, hogy elhatároztam, ezt megtanulom.

Így lett belőlem sófüggő, sóimádó, sóterapeuta 2004-re, és indult el életem első vállalkozása, sóterápiás webáruházzal, online sótanfolyammal, saját Sóterápia könyvvel:

soterapia_ebook_3d_borito.jpeg

Imádtam ezt az időszakot!!!! Jó volt látni, hogy ez az ősi, teljesen tiszta anyag, a természetes kristálysó milyen hatékony segítője lett mindenkinek, látványos javulásokat hozva bőrproblémák, légúti betegségek, emésztési gondok és számos más probléma esetén.

Amikor elindult az én kis webáruházam, még csak 1-2 helyen lehetett itthon Himalája kristálysót kapni, sólámpák ugyan már elérhetőek voltak, de mint megtudtam, rengeteg volt a gyenge minőségű, ami nem hogy nem gyógyított, de még árthatott is .... Szóval kezdetét vette egy igazán segítő küldetés, és vele egy egyre jobban működő csomagküldő. 

Közben egyre jobban beleástam magam a sóterápia rejtelmeibe, a Himalája só mellé kibővítettem a palettát parajdi sóval is, elkezdtünk sószobákat építeni, és mindig boldogság volt látni, ahogy újabb és újabb ovisok és bölcsisek élvezhették a kis sószobájuk jótékony hatását, a különleges sóhomokozóban töltött játékidő csodáját.

Klassz évek voltak! 

Aztán jött a 2009-2010-es válság, és mivel rutintalan elsővállalkozó voltam, nem volt B tervem, és 2012-ben feladtam a bátor, büszke  önállóságot, és újra alkalmazottnak álltam.

És hogy miért került ez most újra elő?

Mert Odafönt, a nagy vezérlőben az én kis Segítőim megint jól megkeverték a lapokat :D :D :D 

Újra tesközelbe került a sóterápia, ezúttal a Holttenger képében, és előhívta a régi emlékeket. Jó volt kicsit nosztalgiázni, és persze el is gondolkoztam, hogy ez a szegmense annak idején kimaradt az életemből. Eszembe sem jutott anno, hogy a Holttenger gyógyhatása is beépülhetne a palettába. Persze lehet, hogy 2010 előtt még nem nagyon volt elérhető errefelé semmilyen onnan származó gyógykészítmény, azért nem is jutott eszembe... nem tudom.

Az Univerzum viszont nagy varázsló. Mindig elrendezi, hogy a kimaradt leckéket pótolhassuk, járhassunk új kurzusra, és le is vizsgázhassunk. Imádom ezt!

Leporolom hát a régi szaktudásomat, és belekezdek egy új tanulásba: megismerkedem a Holttenger csodás terápiás hatásával, és ezúttal remélem, hogy sikeres vizsga esetén lesz lehetőségem elutazni a forráshoz is ;)

Sóboszi újra bevetésen! Tarts velem!

Szólj hozzá

webáruház természetes gyógymód elmélkedések egyéni vállalkozó sószoba sóterápia bőrproblémák Himalája só Parajdi só Holttenger újra tanulok Deadsee sóboszi