2019. dec 11.

Szabad, bohém és kicsit öntörvényű...

írta: Czidlina Ildikó
Szabad, bohém és kicsit öntörvényű...

mint a hajam ;)

Azt hiszem, rájöttem, hogy miért is akartam igazából raszta lenni.

Mert valószínűleg mindig is olyan akartam lenni, mint most a hajam: szabad, vidám, bohém és kicsit öntörvényű.

Hát igen... úgy érzem, az én rasztám ilyen. Tudom, hogy sokat fog még változni, hiszen csak két hónapos. Sok horgolgatás, sodorgatás vár még rá, aminek köszönhetően alakul, tömörödik még. De az jól látszik, hogy nem hagyja egykönnyen  keretek közé szorítani magát :D

Erős szálú, sűrű és göndör hajam van, ami korábban is mindig a maga útját járta. Akkor jártam legjobban, ha nem akartam megerőszakolni, és pl. kiegyenesíteni. Sosem tartott sokáig, ha engedtem a fodrász rábeszélésének, és hagytam kivasalni.

Viszont naívan azt gondoltam, hogy a rasztulás majd megzabolázza kicsit a tincseimet. A horgolás idővel kemény, stabil és többnyire egyenes tincsekbe kényszeríti a hajat. IDŐVEL.... De hogy mennyi ez az idő? Nyilván egyénenként változik. Nálam még messzinek tűnik ;)

Folyamatos horgolgatás ellenére is ott tartok, hogy viccesen kanyargósak a tincseim, és a hajmosások után ez hatványozódik. Utat tör magának a göndörségem. Elismerésre méltó erővel próbál kitörni a keretek közül.

És ez nekem nagyon tetszik. Határozott, szabad, laza és magabiztos. Tudja, mit szeretne, és mindent megtesz érte. Nagy tanító!  Így kéne nekünk is, nem? 

Haladni a kijelölt utunkon, a saját céljaink felé. Bátran, önbizalommal telve azért tenni, hogy igazán a magunk útját járhassuk, és merjük figyelmen kívül hagyni mások véleményét. Az "azért, mert így szokás" elvárás gyenge érv ahhoz, hogy beálljunk a csordába.

Ha megvan bennünk az igény, hogy a bamba beletörődés helyett kiálljunk a sorból, tegyük meg, és kövessük a szívünk szavát. Ahogy az én hajam is teszi. ;)

IMÁDOM! És igyekszem követni a példáját! 

Szólj hozzá

szabad bohém légy önmagad hallgass a szívedre öntörvényű az légy aki vagy raszta vagyok magam útját járom állj ki a sorból kitörni a keretek közül beletörődés helyett csordaszellem helyett vállald fel az légy