2020. feb 18.

50 felett is süt a nap

írta: Czidlina Ildikó
50 felett is süt a nap

Te mikor csaptál asztalra?

50 felett is süt a nap! SŐT!!!!
Nekem akkor kezdődött igazán az életem.... Pontosabban akkor kezdődött az az életem, amikor asztalra csaptam. Most én jövök.
És szemüveget cseréltem. A folytonos megfelelési kényszer, és az állandó szolgálat helyett elkezdtem magamra is figyelni.
Azóta minden más. Lendületesebb, céltudatosabb, örömtelibb. És nem csak nekem, de szerintem a környezetemnek is. Mert a sok öröm, az élmények, az új tapasztalatok olyan erőt, ugyanakkor belső békét adnak, ami másokra is kedvező hatással van.
Szerencsés vagyok, mert nekem a hennázás rengeteg pozitív élményt és önismereti fejlődést ad, plusz folyamatosan olyan embereket sodor az utamba, aki megerősíti a saját tapasztalatomat: egy nehéz életszakasz után is fel lehet állni, és képesek vagyunk új életet kezdeni, pozitívan gondolkozni és cselekedni.
Ismerős érzés? Elmesélnéd a saját sztoridat?
Úgy gondolom, sokaknak adhatnak erőt ezek a történetek, ezért úgy döntöttem, hogy helyt adok minden ilyen inspiráló mesének a blogon, az "50 felett is süt a nap" menüben.
Keresem azokat az ötvenes ismerőseimet, akik sokunkhoz hasonlóan kicsit későn (mondjuk 50 évesen) csaptak asztalra, de akkor megtették a szükséges változtatásokat, és azóta szárnyalnak. (Új munka, új hobbi, több szórakozás, kevesebb panaszkodás, új célok, tettrekészség, külső és/vagy belső változások.... Mi történt veled, amitől megváltozott az életed?)
Ahány élet, annyi tapasztalat. Sok-sok könny és rengeteg munka az ébredés útja, de eddig mindenkinél azt láttam, hogy a végeredmény mindenért kárpótol.
Mondd el a saját mesédet, ha úgy érzed, szívesen adnál vele erőt másoknak. És ha az új munkádat, a termékedet, a szolgáltatásodat, vagy akár csak a facebook vagy insta profilodat is szeretnéd bemutatni, tedd bele a linkjét is ;) (egy kis ingyen reklám...)
Az első írást már meg is kaptam. Ma este vagy holnap fog kikerülni.
Remélem, tetszik nektek az ötlet, és büszkén mutatjátok be a mostani önmagatokat !
Nagyon várom az inspiráló meséket, mert tudom, hogy én is milyen sokszor kaptam erőt a barátaim, ismerőseim történetéből.
Az írást elküldheted nekem a varazslatoshenna@gmail.com címre vagy akár messenger üzenetben is.

Szólj hozzá

új élet ilyen volt ilyen lett 50 felett mondd el sosem késő szeretem az életem 50 felett is süt a nap változni sosem késő a lemez b oldala adj erőt másoknak