2022. aug 07.

A jövő kezdete

írta: Czidlina Ildikó
A jövő kezdete

Add tovább a jót!

a_jovo_kezdete.jpg

 

"Tegnap is pont azon morfondíroztam, hogyan lehetne szeretettel és jól kommunikálni mindezt, amikor elém került A JÖVŐ KEZDETE c. film.  Ismered?

Én már láttam régebben, de megnéztem tegnap is,  és ámulva nyugtáztam, hogy a film magját képező "add tovább a jót!" mozgalom szintén egy mlm rendszer, ha úgy tetszik. (Nézd csak meg a képen a kisfiú által felrajzolt ábrát ;) )

Én jót teszek 3 emberrel, majd ez a 3 ember is jót tesz másik 3 emberrel, aztán ez a 3 ember is újabb 3 emberrel... és így tovább."

_________________________________________________________________________________________

Érdekes az élet!

Tavasszal csatlakoztam egy fairtrade vállalkozáshoz, akik nagyon innovatív szemlélettel dolgoznak egy jobb világ megteremtésén. (Fairtrade = "A méltányos kereskedelem a nemzetközi árucsere szokásos felfogásától eltérő megközelítés. Kereskedelmi partnerséget jelent, amely a hátrányos helyzetű termelők számára hivatott a fenntartható fejlődést előmozdítani elsősorban jobb kereskedelmi feltételek biztosításával, valamint a fejlett országokban folyó szemléletformáló kampányokkal." Forrás: Wikipédia)

Az etikus vagyonosodás jegyében a teljes nyereség visszaosztásra kerül, nagyrészt a csapatmunkában részt vevő tagok között, amivel valóban stabil megélhetést biztosítanak mindenkinek. Másrészt a fennmaradó nyereség pedig mindig bekerül a karitatív alapba, amiből a cég hátrányos helyzetű gyermekeket támogat, évek óta folyamatosan.

Természetesen a pénz termeléshez termék is kell, itt is van, méghozzá igazán különleges: magyar feltalálók különleges, növényi alkímiával készült, védjegy oltalom alatt álló termékeit forgalmazzuk.

Vagyis MLM.

Igen, ez is MLM cég, amitől itthon sajnos a legtöbb ember a fejét fogja, sikítva menekül, továbbá vélt vagy valós rossz tapasztalatok miatt mereven elzárkózik. (Nem teljesen alaptalanul, pedig lehet ezt is jól csinálni, szerethetően csinálni, csak a legtöbb MLM sérültnek nem volt szerencséje olyan csapattal találkozni, ahol ez megvalósulhat...)

És milyen érdekes az élet?!?

A mostani munkámban én is nap mint nap szembesülök a sok negatív véleménnyel, közben pedig pontosan tudom és hiszem, hogy az MLM az egyik legjobb üzleti lehetőség, és legigazságosabb elosztási rendszer. 

Tegnap is pont azon morfondíroztam, hogyan lehetne szeretettel és jól kommunikálni mindezt, amikor elém került A JÖVŐ KEZDETE c. film.  Ismered?

Én már láttam régebben, de megnéztem tegnap is,  és ámulva nyugtáztam, hogy a film magját képező "add tovább a jót!" mozgalom szintén egy mlm rendszer, ha úgy tetszik. (Nézd csak meg a képen a kisfiú által felrajzolt ábrát ;) )

Én jót teszek 3 emberrel, majd ez a 3 ember is jót tesz másik 3 emberrel, aztán ez a 3 ember is újabb 3 emberrel... és így tovább.

Ha magad elé képzeled ezt az ábrát, látod, hogy minden szinten hatványozódik a jótevők száma. Nem kell hozzá matematikai zseninek lenni, hogy belássuk, ilyen módon nagyon gyorsan, és nagyon eredményesen lehet a világot jobbá tenni, pedig mindenki csak a közvetlen környezetében, és csak 3 embert vont be...

Mit gondolsz??? 

Ugye milyen egyszerű? Nincs igazunk, amikor azt gondoljuk, hogy mindegy mit teszek én, a pici porszem, mert úgysem lesz valós hatása a nagy egészre....   

IGENIS NAGY HATÁSA VAN mindennek, amit teszünk, amit gondolunk! A legkisebb kavics is fodrozza a víz felszínét, ha beledobjuk ;)

Nincs más dolgunk, mint töretlen hittel tenni, gondolni, mondani a jót, még ha morzsányinak, erőtlennek gondoljuk is! Tenni valami jót csupán csak 2-3 emberrel, és megkérni őket, hogy ők is tegyék ugyanezt. Amikor mindenki megismétli ugyanezt, pillanatokon belül gigászi tömegek fogják másolni ezt az egyszerű lépést, és akkor nagy dolgok fognak történni, teljesen természetesen... <3

Ilyen egyszerű!

Mert az egész világ egy nagy MLM rendszer, akár elfogadjuk, akár nem! ;)

 

 

 

Szólj hozzá

mlm karitatív elmélkedések add tovább a jövő kezdete hátrányos helyzetű gyermekek mlm sérültek add tovább a jót együtt sikerülhet nélküled nem megy