2018. nov 23.

Én és a csillámtetkó? Na neeeeee!

írta: Czidlina Ildikó
Én és a csillámtetkó? Na neeeeee!

csillam2.jpg

Kövezzetek meg, de én anyaként sem rajongtam soha a csillámtetoválásért. Persze nem lehetett megúszni, ha valahol rendezvényen szembejött a lehetőség, mindig akartak az én gyerekeim is. "Hát jó, legyen" , gondoltam, de igazából sosem tudtam lelkesedni érte.

Aztán a hennafestő tanfolyamon az oktatónk mesélte, hogy ő azt imádja, amikor a gyerekek csillogó szemmel, boldogan állnak fel a székéből egy-egy arcfestés vagy csillámtetoválás után.

Pfff, gondoltam, én aztán tuti, hogy soha nem fogok csillámtetkókat csinálni...

És milyen az élet? Megint megerősítést kaptam a "soha nem mondd, hogy soha" tanításból. 

Azokon a rendezvényeken, ahol együtt dolgoztam Andival, az arcfestő kolléganőmmel, tényleg mindig láttam, mennyire ragyog a gyerekek szeme, ha kapnak egy klassz arcfestést vagy választhatnak egy menő csillámtetkót. És kezdett elgondolkoztatni a dolog. Bár még mindig azt éreztem, hogy nagyon nem az én világom ez a csilivili testdekor, de ha egyszer erre van igény????

Addig érleltem magamban a gondolatot, míg ősszel az alkalmi testfestés tanfolyamon azzal szembesültem, hogy az egyik fajta alkalmi festés nem más, mint szabadkézi csillámtetoválás. Kicsit összetettebb ugyan a dolog, mint a gyerekek csillámtetkójánál, de ugyanazokkal az eszközökkel dolgoztunk: ragasztó és jó sok csillámpor.

vizsgamunka.jpg

Kézműves "csillámtetoválás"

Ugye milyen szép?  Bizony, bizony! És ez nekem is tetszik ;)

Így aztán ennyi év után átértékeltem a csillámtetoválással szembeni  érzéseimet, és beszereztünk minden kelléket, hogy mostantól jó szívvel készíthessünk csillám varázslatot kicsikre és nagyokra.

Természetesen ahogy megérkeztek a csillámporok és a sablonok, elkapott a ragyogás varázsa. Úgy jártunk ezzel is, mint anno a hennával: minden elérhető szabad felületen alkottunk. Kipróbáltunk szabad kézi és sablonos tetkókat, variáltunk a színekkel, kísérleteztünk a ragasztóval. Egy ideig csillogott mindenki a környezetünkben, aki hajlandó volt leülni pár percre nálunk :D :D :D

kb_dekoltazs.jpg

Sablonnal készült ez a kacér virágfüzér, a megrendelő által választott színekkel

kb_vall.jpg

Bevállalós csajok vállára két titkos szivecske

uv_virag.jpg

Vettünk UV csillámport is. Képzeld, milyen menő lennél, egy buliban ;)

vasember.jpg

Unokaöcsi egy vasembert kért, és maga állította össze a színeket ;)

csillam1.jpg

Ilyen az, amikor egy magabiztos 4 éves dönti el a maci színét. Ugye milyen cuki?

csillam.jpg

Nagyobb lányok imádják a strasszköveket. Csillogás felturbózva ;)

arany_shanti.jpg

Hogy tetszik ez az arany csillámtetkó? Nagyon elegáns!

Elárulom, ez a shanti (béke) szó szanszkrit írásjellel

 

Sok tucat sablon és csillámpor vár rád és ránk ! Indulhat a közös kaland!

Feldobnád a gyerkőcöd szülinapi buliját? Vagy egy felnőtt összejövetelt tennél csillogóvá?  (Meglepődnél, ha tudnád, hogy a felnőttek is hogy be tudnak lelkesedni...) Bálba készülsz,és szeretnél kiragyogni a tömegből? Egyedi ajándékot adnál a barátnődnek?  Lánybúcsúra vagy hivatalos?

A lehetőségek száma végtelen, engedd szabadon a fantáziádat! Mi igyekszünk megvalósítani minden kérést.

Még több infó, folyamatosan új fotók, események, írások a facebook oldalunkon

 

 

 

Szólj hozzá

csillámtetoválás csillámtetkó varázslatos henna alkalmi testfestés