2019. okt 12.

Rövid szőkétől göndör rózsaszínig

írta: Czidlina Ildikó
Rövid szőkétől göndör rózsaszínig

Utam a rasztáig

Hosszú utat jártam be hajilag (is), mire eljutottam a raszta gondolatáig.

- Lánykoromban sötétbarna, göndör oroszlánsörényem volt, többnyire

- A gyerekek születésekor győzött a praktikum: jött a gyorsan mosható-szárítható rövid haj.

- Ahogy őszülni kezdtem, beindult a festés, és volt minden: padlizsán lila, csoki barna, szőkés barna, bronzos szőke, majd egyre szőkésebb szőke. De mivel sosem voltam igazi "szőkenő" :D , ez nem igazán volt velem összhangban.

beach1.jpg

2017.november

- Szerencsére egyszer valami isteni sugallatra rájöttem, hogy rózsaszín hajat akarok ,és elsőre meg is találtam ehhez a tökéletes színt. Így lettem cool rose, ami bár nem teljesen megszokott, én hihetetlenül önazonos vagyok vele.  Ilyen volt rövid hajra:

 

2019.január

- A szín maradt,és ahogy nőtt a hajam, kezdett újra kirajzolódni a régi kócos fazonom:

kocos_profil.jpg

2019.február

- Innen már csak egy lépés volt a régi sörényes dizájn, továbbra is cool rose-ban nyomva:

ujfrizko1.jpg2019.március

kocsitolo_profil.jpg

2019.nyár

Na ez van most.Imádom!  Laza, egyedi, és teljesen én vagyok. Ahogy a gyerkőcök mondják gyakran: a rózsaszín hajú hennás néni.

Jogos a kérdés, hogy akkor miért kell még tovább cifrázni? Miért kell rasztára váltani?

Igazából nem tudom pontosan, hogy miért született meg  először a gondolat. Arra emlékszem, hogy a rózsaszínre váltás után beszélgettem Barbara barátnőmmel, boncolgattuk egymást, elemezgettük a külsőségek szerepét, és ott mondtam ki először, hogy rózsaszín rasztám lesz. Ez több mint másfél éve volt, és az ötlet folyamatosan ott dolgozott bennem.

Furcsa játéka a sorsnak, hogy az első gondolat után pár hónappal együtt ültem hennafestő tanfolyamon egy hajhosszabbítással foglalkozó lánnyal....   De erről majd legközelebb írok ;)

 

Szólj hozzá

ilyen volt ilyen lett göndör haj színes haj fazonváltás alakul a rasztám szőkétől rózsaszínig rózsaszín raszta raszta vagyok